Мач изпревари семейство Дикови

 

Ботев-Левски от NEWS7 футболно първенство в събота с рекорден пазарен дял

 

 

За втора поредна седмица TV7 е големият победител в рейтинговата война между семейството Петя Дикова (bTV) и Сашо Диков (NOVA).

 

 

Ключовият двубой Ботев-Левски от NEWS7 футболно първенство в събота постигна рекорден пазарен дял от над 31%. Новото предаване на Диана Найденова е привлякло над 20% от телевизионната аудитория. И двете програми на TV7 са Номер 1 по гледаемост и трупат рекордни резултати срещу едва 8% за г-ца Дикова и bTV и около 13% за Сашо Диков и NOVA.

 

 

Студиото на Диана Найденова доминира и над подновеното предаване на bTV „Хрътките” с Миролюба Бенатова. Зрителите на TV7 в периода 14:30-18:30 (Ботев-Левски и Студиото на Диана Найденова) са не просто най-многобройни, но са повече от зрителите на bTV и NOVA, взети заедно. Цитирани са данни на GARB за целева група 18-49.

 

 

Още по-унищожителни са резултатите на съботната програма на TV7 сред зрителите в София. Програмата на TV7 между 8:00 и 22:00 е на първо място в столицата, като София е показателна за зрителските предпочитания в страната. Общият пазарен дял в София (4+) е над 22% срещу 16% за NOVA и 13% за bTV. Доминират предаванията Сблъсък, Факторът Кошлуков, Терминал 7, NEWS7 футболно първенство, Студио с Диана Найденова. 

 

 

Чети и: bTV Comedy с две филмови премиери през март

 

 

Харесайте или споделете новината ако Ви е допаднала:

Още Кино & TV