bTV и TV7 най-гледани на изборите

 

И двете телевизии се оказаха лидери по рейтинг

 

 

Новините и извънредните студия на bTV традиционно бяха предпочитаният източник на информация в деня на най-важното събитие за българските граждани - парламентарните избори, съобщават от медията. Най-много зрители проследиха отразяването на вота в ефира на телевизията.

Удълженото заради изборите предаване „Тази неделя” от 8.00 до 11.00 часа привлече над 250 000 зрители - над два пъти повече от следващите по гледаемост канали в слота (All4+).
Изборното студио с Ани Цолова и Виктор Николаев „Промяната май”, което започна в 17.30 и приключи в малките часове на 13 май, събра двойно повече зрители - 572 795 - в сравнение с втория по гледаемост канал.

 

 

Пикът в зрителския интерес е между 21.00 и 22.00 часа, когато bTV привлича близо 887 000 зрители – повече от зрителите на останалите национални телевизии взети заедно.

 

 

 

 

От TV7 обявиха, че два пъти повече зрители са предпочели канала пред bTV и Nova, взети заедно, за да проследят разкритията на Николай Бареков и неговия екип, свръзани с фалшивите бюлетини. 3-часовият ефир в събота следобед привлече повече от 22% от цялата аудитория. Още по-висока гледаемост – 28% пазарен дял (18-49) постигна "Предаването на Карбовски" в изборния ден по време на участието на Николай Бареков, когато отново предизборният скандал прикова зрителският интерес. Отново зрителите на TV7 бяха повече от тези на bTV и Nova, взети заедно.

 

 

Николай Бареков се ползва с 47% доверие от страна на зрителите, 58% му дават отлична оценка като водещ, а TV7 изпреварва Nova и БНТ в зрителските предпочитания, свързани с изборите. Тази категорична лидерска позиция TV7 и News7 постигнаха чрез амбициозния проект на Николай Бареков "България избира".

 

 

В рамките на по-малко от два месеца за кампанията работиха над 500 души репортери и технически екипи. Пътува безпрецедентно количество най-модерна телевизионна техника, бяха изминати над 70 000 км и бяха произведени близо 100 часа ефирно време. Хилядите часове извънреден труд и усилия на екипите са оценени отлично от близо 60% от зрителите, идеята на кампанията е оценена много добре от 84% от хората, а 16% от анкетираните признават, че кампанията им е помогнала в избора на политическа сила, която да подкрепят.

 

 

В чужбина също цитираха TV7 и NEWS7 при отразяването на изборния ден в България. Диана Радева предава пряко от София за световния новинарски лидер CNN, а Ралица Василева направи специален репортаж, посветен на изборите, за TV7 и News7, директно от нюзрума на CNN.

 

 

Чети и: Почивката на Бил

 

 

Броени дни след изборите кампанията на Николай Бареков, TV7 и News7 продължава обиколката из България под надслов "България без цензура". В продължение на добрата практика, създадена по време на "България избира", с телевизионния екип пътуват и висококвалифицирани юристи, които да предоставят безплатна правна консултация на гражданите.

 

 

Харесайте или споделете новината ако Ви е допаднала:

Още Кино & TV