Биляна Гавазова се завръща по bTV

„Чети етикета с Биляна Гавазова” ще информира зрителите за качеството и безопасността на продуктите и услугите от ежедневието

 

 

Едно от любимите лица от екрана - Биляна Гавазова, се завръща от майчинство като водеща на нова потребителска рубрика в най-гледания сутрешен блок в ефира. От 4 юли „Чети етикета с Биляна Гавазова” ще информира зрителите за качеството на продуктите и услугите, които консумираме всекидневно. В рубриката всеки понеделник и петък експерти ще дават съвети по потребителски теми, които ще се допълват от изследвания, проведени в лабораторна среда.

 

 

Освен че ще разкрива често използвани от производителите заблуди в ущърб на потребителя и ще дава полезни съвети, „Чети етикета с Биляна Гавазова” ще разследва потребителски проблеми и по сигнали на зрителите. Те могат да споделят личния си опит в пазаруването и ползването на стоки и услуги на Facebook страницата на „Тази сутрин”, както и в платформата „Аз, Репортерът”, която вече е достъпна и чрез новото мобилно приложение на bTV Новините.

 

 

Тема на първото издание на рубриката е качеството на водата, която пием.

 

 

„Чети етикета с Биляна Гавазова” е поредната стъпка, която екипът на „Тази сутрин” прави, за да бъде още по-близо до хората. Тя е естествено продължение на процеса на разчупване на обичайния формат на сутрешния блок и статичното поднасяне на актуалните теми, характерни за останалите национални телевизии. Включването на Биляна Гавазова и топ репортерите Мария Цънцарова и Стоян Георгиев до основния водещ Антон Хекимян затвърждава тенденцията в развитието на актуалните предавания на bTV към повече журналистически разследвания, преки включвания от горещите събития и динамично представяне на актуалните теми – за сметка на студийните разговори.

 

 

Новата тематична рубрика е поредното нововъведение в стратегията за затвърждаване на лидерската позиция на „Тази сутрин” като предпочитан източник на информация сред сутрешните блокове в страната. В телевизионния ефир сутрешният блок по bTV остава категоричният избор на аудиторията, като по данни на GARB през месец юни най-голяма процентна разлика (163%) или 2,6 пъти между предаването на bTV и втория по гледаемост блок е традиционно при целевата група 18-34. При зрителите на възраст 18 – 49 разликата също е над 2 пъти.

 

 

Харесайте или споделете новината ако Ви е допанала:

Още Кино & TV