Какво да не ядем ако спортуваме

 

Няколко храни, неподходящи преди тренировка

 

 

Днес е модерно да се храним здравословно. Все по-актуално е пазаруването на био храни и други подобни природни продукти. Ще ги оставим настрана, за да се спрем на полезните храни, които могат да се окажат опасни за определена група хора – спортуващите.

 

 

Солени храни и печени ядки. Ядките са много полезен продукт за закуска. С тяхна помощ мнозина диетолози успяват да съставят меню, което позволява да бъде свален някой друг излишен килограм. Проблемът идва от факта, че днес повечето ядки се продават или добре подсолени, или подсладени. Първият вариант много лесно може да наруши баланса на течностите в организма на спортистите. Сол съдържат и много други масови храни: колбаси, чипс, кисели краставички, шунка и други подобни. На всяка цена, избягвайте тяхната консумация преди тренировка.

 

 

Безсолното обикновено е безвкусно. Ако така храната не ви харесва, сложете съвсем малко сол, нали не сте забравили, че тя не е от най-полезните за здравето ни вещества?

 

 

Млечни продукти. Да, млечните продукти трябва да присъстват в едно меню ако то има претенциите да се нарича здравословно. Щом погледнем тези продукти от призмата на това колко са полезни за хората занимаващи се със спорт, ще се наложи да направим няколко пояснения.

 

 

Много хора не приемат мляко и млечни продукти два часа преди и след тренировка. Причината за това е в усещането за отпадналост или липса на тонус, което те предизвикват. Не се препоръчва употребата на млечни продукти при хора страдащи от киселини или газове в стомаха.

 

 

Хумус. Традиционната източна салата от нахут и сусам има много почитатели. Ако сте от тях, по-добре се лишете от нея преди тренировка. Този продукт съдържа доста въглехидрати, които почти невинно могат да издуят стомаха ви. А в такова състояние, тренировката няма да мине особено гладко.

 

 

Ленено семе. Тези семки са известни с полезните си свойства и способността си да помагат при борбата с килограмите. Не бива да забравяте, че семената са богати на фибри, които могат да причинят стомашни болки по време на тренировка. Не приемайте подобни храни поне 2 часа преди активни спортни занимания.

 

 

Чети и: Черният шоколад може да е опасен за здравето

 

 

Харесайте или споделете новината ако Ви е допаднала:

Още Lifestyle