Иновативни дрехи за бизнесмените в България

Представянето на "Tombolini" в магазина на Agressia Group

 

За Tombolini обличането е изкуство, а не само акт на защита от топло или студено

 

 

Мъжки сака и якета, които са направени от иновативни материали, които не позволяват на дрехите да се мачкат, представиха за първи път в България от италианския моден бранд Tombolini. Семейната компанията съществува вече 50-сет години и избра своя български близнак „Агресия груп”, да я представлява у нас.

 

 

С повече от 20 години работа в сферата на мъжката мода „Агресия груп” доказа, че освен стабилна семейна компания, която предлага високо качество на работа тя е и един доказан партньор за големи брандове, като Tombolini. Присъствието на новата марка ще даде още по-голям избор на българските мъже от материи и модели с които „Агресия груп” ще ги изненада  месец преди началото на Коледните и Новогодишни празници.

 

 

Мениджърът на Agressia Group Мая Антова приема подарък: плоча с подписа на създателя на "Tombolini" Еудженио Томболини

 

 

Собствениците на Tombolini пристигнаха в София, за да приобщят страната ни към максимата на Tombolini, че обличането е изкуство, а не само акт на защита от топло или студено. „Да обичаш Италия и да цениш безкомпромисно италианския стил на живот - това е Tombolini”, ние сме символ на мъжка елегантност и традиция, но и марка, която налага технологични материи и иновации, като Zero Gravity, за да отговори на различните нужди на съвременния мъж”- сподели Фиорелла Томболини.

 

 

Историята на популярната марка за мъжка мода започва през 1964 година, когато Еудженио Томболини работи като шивач-чирак. Благодарение на своята дарба и предприемачески дух, той основава малка работилница , която се превръща в истинска индустрия за мъжка мода. Брандът приема името Tombolini през 1996 година, а Фиорелла Томболини поема управлението през 1987 г след смъртта на баща си.

 

 

Чети и: Селфито не е от вчера

 

 

Харесайте или споделете новината ако Ви е допаднала:

Още Lifestyle