Michael Jackson - „изборът на новото поколение”

 

 

Новото амплоа на Джако първо в Китай

 

Силуетът на Michael Jackson е включен в глобална кампания на Pepsi, която тръгна в събота от Китай. Кралят на поп музиката е част от концепция, която асоциира поп културата с газираната напитка.

 

Познати негови движения ще бъдат изобразени на стотици милиони кенчета, които след Китай предстои до края на месеца да се появят в Щатите, а по-късно през годината в останалата част на Азия, Южна Америка и Европа.

 

Преди време се говореше, че други звезди като Nicki Minaj и Katy Perry ще бъдат част от същата кампания.

 

Образът на Джаксън става част от новата кампания "Live for Now", чиято цел е чрез поп културата да вдигне ръстта на продажбите. Ройтерс коментират, че Pepsi-Cola в момента на номер 3 в Щатите след Coca-Cola и Diet Coke в затихващия пазар на газираните напитки.

 

Легендарният поп артист и преди имал взаимоотношения с Pepsi. През 80-те той беше включен като „изборa на новото поколение”. 1984, по време на снимки за реклама на същата напитка косата му се запалва и по-късно се твърди, че този инцидент е накарал звездата да се пристрасти към успокоителни.

 

Тъй като кампанията се провежда и във времето на 25 годишнина от излизането на албума Bad от Pepsi обещават и нови ремикси на парчетата от него. Според Billboard има слухове, че Skrillex, Diplo и A-Trak работят над новото звучене.

 

Договорът за реклама е сключен между PepsiCo Inc. и наследниците на Michael Jackson като не е упомената сумата, но Billboard припомня, че за спонсорски отношения през 1984 Pepsi e платила на изпълнителя рекордните за времето си 5 милиона долара.

 

Още музика