St. Germain - "Tourist"

Днес излезе ремастерираната версия на легендарния електронен албум "Tourist"
Ludovic Navarre, по-известен на света като St Germain и EMI Music France за първи път издават ремастерирана версия (44khz/24 bits) на легендарния електронен албум "Tourist" . Премиерата е днес, 25 юни 2012 г. В България албумът се разпространява от Анимато мюзик.
Pierre-Alexandre Vertadier – бивш директор на отдел Маркетинг и Международно развитие на EMI France, разказва историята от 2000 г., когато излиза оригиналният "Tourist".
„Когато постъпих в EMI, Marc Lumbroso (бившият президент на EMI Music France) беше много развълнуван за последния договор, който беше подписал. Трябва да призная, че въобще не сме предполагали и дори не сме си представяли какво ще ни се случи. Знаехме за таланта на St Germain. Всички имахме първия му албум Boulevard.
Всички свързвахме това енигматично име с прочутата френска вълна (French Touch), на която той беше предвестник. Бяхме наясно също, че той е първият електро артист, който e свирил на сцена с музиканти (през декември 1995 г. на Les Transmusicales в Рейн, Франция). Но имаше и нещо странно, което се случваше същевременно. Също като Claude Nougaro, който току-що бе подписал със същия лейбъл, и St Germain щеше да излиза през Blue Note. Не от друго място, а точно през Blue Note? St Germain в Blue Note – легендарния джаз лейбъл?
Тогава, както обикновено, той ни накара да подпишем на сляпо, по-точно „на глухо”, без да чуем за втори път музиката. Без дати. Без допълнителни уточнения.
Чети: BLUR с Исторически Лайв Twitter Стрийм
Тогава един ден St Germain се появи с мастера. Без да предупреди никого, той просто го остави на бюрото. Успех и нека музиката да свири!
И тогава нещата започнаха да се случват много бързо!
Много неща бяха изговорени за този албум. И затова няма нужда да казваме каквото и да било повече. Защото, в крайна сметка „Tourist” няма какво да доказва. Просто е продал 3 милиона копия по цял свят. Или как албум, който сам налага високи стандарти, намира своята аудитория? Голяма аудитория. Такъв тип история е много рядко срещана в музикалната индустрия. Всеки може да казва каквото си иска, но влиянието на „Tourist” засегна силно всеки от нас. Това е мечтаният продукт за всеки колега от маркетинг отдела. Той се превърна във „вътрешния саундтрак” на това някак си педантично и задръстено начало на новия век. Не можете да отидете на моден ресторант, модно ревю или клуб, без да чуете St Germain. И не само във Франция, това се превърна в глобален феномен!
Малко френски изпълнители могат да се похвалят, че са продали повече от The Beatles в Нова Зеландия. Няма много също, които са накарали всички в Royal Albert Hall да танцуваt...
От тогава насам, всеки нов президент на EMI France оглежда внимателно бюрото си за мастери, които евентуално някой може да е оставил...
Междувременно, все още не сме се уморили от Tourist.”
Харесайте или споделете новината ако Ви е допаднала: